یاهو صفحه‌ی موتور جست‌وجویش را به گوگل شبیه کرد

یاهو طراحی صفحات نتایج موتور جست‌وجوی خود را تغییر داد و آن‌ها را بیش‌تر به صفحه گوگل شبیه کرد. 

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران از ایسنا، این شرکت تغییراتی در مالتی مدیا و صفحات نتایج عمودی ایجاد کرده است. 

تب‌های اتوماتیک (automatic tabs) پایین جعبه جست‌وجو ظاهر می‌شوند و اجازه دسترسی به مطالب مختلف در اینترنت را فراهم می‌کنند. 

قدرت موتور جست‌وجوی یاهو در بخش جست‌وجوی تصاویر نیز افزایش یافته است. در حالی که موتور جست‌وجوی گوگل قسمت اعظم سهم بازار موتورهای جست‌وجوی اینترنت جهان را در دست دارد، یک تحقیق جدید نشان داده که بینگ متعلق به مایکروسافت از دقت بیش‌تری نسبت به گوگل برخوردار است. 

براساس نتایج تحقیقات شرکت Experian Hitwise، موتور جست‌وجوی بینگ متعلق به مایکروسافت از دقت بیش‌تری نسبت به گوگل برخوردار است و میزان موفقیت نتایج جست‌وجوهای بینگ در آمریکا در ماه ژوئیه 80.04 درصد بوده در حالی که میزان موفقیت و دقت نتایج جست‌وجوهای گوگل 67.56 درصد بوده است. 

اعلام این موضوع در حالی است که گوگل در ماه گذشته میلادی 66.05 درصد از سهم بازار موتورهای جست‌وجوی اینترنتی را در اختیار داشته و بینگ مایکروسافت نیز 12.98 و یاهو 15.07 درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص دادند.

/ 0 نظر / 20 بازدید